joje1
ب

قطعی مکرر برق به دلیل افزایش مصرف بیش از حد برق در تابستان و موارد دیگر باعث شده بیشتر کسب و کارها با مشکلات و دردسر هایی مواجه شوند. همچنین قطعی برق در برخی شهرها و مناطق به چندین ساعت در روز رسیده است.

گاهی اوقات دو یا سه بار منبع تغذیه از کار می افتد و این خرابی مکرر، زندگی عادی مردم را مختل می کند. از تعطیلی کارخانه و دانشگاه گرفته تا خرابی و سوختن وسایل الکتریکی. به لطف صنعت برق، صنایع دامداری و طیور پیشرفت های چشمگیری داشته اند.

دستگاه جوجه کشی برای مرغداری ها به طور شبانه روزی تولید می شود تا نیاز بازار را برآورده کند. اما با قطعی برق، این صنایع هم دچار مشکل شده اند. بدین منظور، مهندسان برق UPS  را برای دستگاه جوجه کشی ساختند. در ادامه به برسی یو پی اس و انواع آن خواهیم پرداخت.

یو پی اس مدولار آنلاین PM SERIES مکلسان ۱۰ تا ۲۰۸۰ کاوا (kVA)

خرید کنید

تامین دمای دستگاه جوجه کشی هنگام قطعی برق

دمای محیط به عوامل گوناگونی مثل فصل و بیشتر به دمای محیط بستگی دارد. اگر محیط از دمای پایینی برخوردار باشد برطبق اصل پایداری انرژی یا حرارت، در اینجا دستگاه جوجه کشی، هنگامی اختلاف دمای دو منبع، حرارت از منبع گرم به سمت منبع سرد یا محیط حرکت می کند. هرچه دمای محیط سردتر باشد، دستگاه سریعتر حرارت خود را از دست می دهد و سریعتر سرد می شود.

به این نکته توجه کنید که هنگام قطعی برق، دستگاه جوجه کشی باید به هر نحوی روشن شود. قدم اول برای روشن کردن دستگاه، استفاده از دستگاهی است که برق تولید می کنند. بهترین و ایمن ترین راه  برای این کار استفاده از یو پی اس است.

یو پی اس ایتون مدل Eaton 9155 UPS Online

خرید کنید

مفهوم یو پی اس (UPS)

یو پی اس  مخف (Uninterruptible Power Supply) به فارسی منبع تغذیه بدون وقفه است، به این معنی که برق مورد نیاز دستگاه های متصل به آن از طریق انرژی ذخیره شده در باتری تأمین می شود که در صورت قطع برق، بدون وقفه توان بار لازم دستگاه ها را فراهم می کند. یو پی اس با باتری کار می کند و درصورت متصل بودن برق شهر، از آن برای شارژ باتری استفاده می کند و اگر برق شهر قطع شود، آن را از مدار خارج کرده و باتری را وارد مدار می کند.

 

یو پی اس ایتون مدل UPS Eaton Powerware 9330

خرید کنید

وظایف دستگاه یو پی اس

وظیفه اصلی یو پی اس ایجاد یک اتصال مطمئن مستقیم هنگام نوسانات شدید برق و قطعی برق است تا دستگاه الکترونیکی که به آن وصل است دچار مشکل و خرابی نشود. یو پی اس برای تامین انرژی خود از دو منبع استفاده می نماید اولین منبع آن برق شهر است که که با دوشاخه به همدیگر متصل می شوند به این صورت انرژی مورد نیاز دستگاه فراهم می شود.

اگر برق قطع شود یو پی اس وارد عمل می‌شود برق مورد نیاز دستگاه را با انرژی که درون باتری های خود ذخیره کرده است تامین می کند. باتری یو پی اس در شرایط نرمال عادی غیر فعال است یعنی انرژی برق لوازم الکترونیکی توسط برق شهری تامین می شود و همچنین باتری یو پی اس نیز به همین صورت شارژ می‌شود.

kara

جمع بندی

در این مقاله به برسی یو پی اس برای دستگاه جوجه کشی  پرداختیم، با مطالعه مطالب گفته شده می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید. تسلا یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکزعرضه یو پی اس به مشتریان است  و با جدیدترین تجهیزات آماده خدمت رسانی است.

خریداران و مشتریان می توانند برای دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم جهت خرید برق اضطراری درب پارکینگ با شماره تلفن های زیر با ما تماس بگیرند.

 

 

جهت ارتباط با کارشناسان فروش شرکت و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید ۰ ۲ ۱ - ۸ ۸ ۸ ۶ ۱ ۲ ۵ ۳ ۰ ۲ ۱ - ۸ ۸ ۳ ۱ ۲ ۴ ۵ ۶ ۰ ۹ ۱ ۹ ۴ ۵ ۵ ۱ ۸ ۹ ۶ ۰ ۹ ۱ ۰ ۴ ۶ ۰ ۹ ۳ ۹ ۳

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *